مخفی نگه داشتن اطلاعات حساس در تجارت ، مانند فرآیندهای تخصصی ، لیست های مشتری و اسرار تجاری می تواند تفاوت بین بقا یا سقوط یک تجارت را تعیین کند.

در طول سال ها ، بسیاری از مشاغل مجبور شده اند راه هایی را برای

محافظت از اطلاعات تجاری و اسرار محرمانه و اختصاصی خود ، اسرار تجاری و سایر اطلاعات محرمانه نه تنها از رقبا بلکه از عموم مردم بسازند.

برخی از مشاغل مانند Coca-Cola و KFC موفق به حفظ اسرار تجاری خود برای 100 سال یا بیشتر می شوند. چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟

یکی از ابزارهای متداول ، توافق نامه عدم افشای (NDA) است که به عنوان توافق محرمانه یا تجارت محرمانه نیز شناخته می شود.

NDA یک قرارداد قانونی است که به طرفین نیاز دارد تا محرمانه را برای مدت زمانی مشخص حفظ کنند.

طرفین باید تصمیم بگیرند که چه چیزی محرمانه تلقی شود و چه چیزی نیست. محرمانه بودن می تواند به اسناد ، طرح ها ، طرح ها ، تجزیه و تحلیل ها ، کدهای منبع ، برنامه های بازاریابی ، فرآیندهای تولید و رویه های فنی گسترش یابد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین جستجو ها